Tuesday, December 22, 2009

Luahan..

Alhamdulillah....setelah sebulan menyertai Aleacorp.com nampaknya ia adalah langkah yang bijak yang saya ambil.
Kalau dulu sebelum menyertai Aleacorp,sudah berbagai-bagai program saya sertai,namun hasilnya menghampakan.Namun saya tetap tidak berputus asa sehinggalah saya menemui Aleacorp.com ini.
Kini income saya berterusan setiap hari. Walaupun ianya tidak menjanjikan ratusan ribu,cukuplah untuk menampung kehidupan seharian yang semakin menekan ini.
Kepada anda yang masih belum lagi menyertai Aleacorp dan kepada anda yang masih tercari2 biz sambilan,inilah langkah pertama anda.
Dengan Plan Corporate,Aleacorp menjamin modal anda akan dikembalikan semula.Malah bukan modal sahaja,keuntungan juga akan anda perolehi,WALAU TANPA MENAJA SESIAPA!!!! Itulah kelebihan Aleacorp.com ini.
Anda berhak memilih plan mana yang anda suka.Terpulang kepada anda untuk memilih! Ikut kemampuan sendiri. jika setiap bulan kita berhabis dengan mengisi TOPUP Handset sebanyak RM30,mengapa kita masih "sayang" untuk membayar RM30 untuk pakej Aleacorp?? Duit rokok sebulan melebihi RM150,mengapa kita masih lagi "takut" untuk mencuba pakej Corporate Aleacorp?
Terpulang pada anda.Tepuk dada tanya hati.
Jika kita tidak berani mencuba sesuatu itu,bagaimana kita boleh menemui kejayaan? Segalanya perlukan keberanian dan kesungguhan untuk mencuba(berusaha).
Oleh itu,mari bersama Aleacorp.com. Kepada ahli yang sudah berdaftar dengan Aleacorp,aktifkan akaun anda dan mula nikmati pendapatan yang kadang2 tidak dijangka kita akan perolehi sebanyak itu.
Ahlamdulillah...semua rezeki datangnya dari Allah SWT dan kita sebagai hambanya hanya mampu berusaha dan bertawakkal...
Jumpa anda dipuncak kejayaan!!!!

No comments:

Post a Comment